さら&#12 » メル友募&a mp;#38598;掲示板
nomad » unicode (utf - yapinca, düzeliyor. ugrasmadim, belki bir ara duzeltirim.
thred » Batu , son yazdığın yazı' da karakter uyuşmazlığı var.
nomad » cok nadir yaziyorum artik, senin de hakkin var.
seldom » hala yazdigini bilmiyordum. icim bi hos oldu (:
thred » ailecek takip ediyoruz sevgili arkadaşım batuhan.
phoebe » götümün kenarı.
nomad » ikinizin linkini de düzelttim ama bu zirt pirt blog degistirme isine de cok gicigim, bir dahakine hic ugrasmam haberiniz olsun =)
simbelmyne » http://brokenwingemptyglass.blogspot.com/ da yazıyorum ben de artık
the fool » msnde yoksun, blogumu soyluyorum : topkeksizotobus.blogspot.com. linki degistirirsen hos olur.
fibi mibi » ama iste benim blogumu aciyorsun, saheserler yaratmıs miyim diye meraklaniyorsun, onemli olan da bu cigerim.
nomad » o olay bin okur falan degil, ben ofiste her gün sikintidan bir 5 kere falan aciyorum senin blog'u mesela... utanma utanma...
fibi mibi » iki kere yollayınca çok utanıyorum ya.
fibi mibi » sen öyle karizma yapıyosun ben de bir haftada BİN okur yapıp karizmanın amına koyuyorum ama batu. teklifimi düşün men.
fibi mibi » sen öyle karizma yapıyosun ben de bir haftada BİN okur yapıp karizmanın amına koyuyorum ama batu. teklifimi düşün men.
nomad » istemem sayac, kimin okudugunu merak etmeyen blog sahibi karizmasi yapiyorum bu sekilde =)
fibi mibi » annem blogumu kesfetmesin diye senin linkinden giriyorum abi, sayac koysan ortaligi yikicaksin haberin yok.
fibi mibi » yazsana be.
fibi mibi » yazsana be.
commodus » uzun zamandir girmiyodum bloguna.. tekrar okuyunca eski gunlere dondum birden.. ozlemisim yazilarini
giz » olur mu hic, blogunun bir fani olarak cok mutlu olurum bu ise
nomad » phoebe iyi okur ozunde oysa =) tesekkur ederim her halukarda boyle dusundugun icin.
yaska » linkini de, profil fotoğrafını da değiştirmemeni sevgiyle kucaklıyorum. okumaya detaylardan başlayan arkadaşları kınıyorum. (bkz: phoebe) bunlar sana mı kaldı diyenlere kıçımla gülüyorum efenim!
yaska » linkini de, profil fotoğrafını da değiştirmemeni sevgiyle kucaklıyorum. okumaya detaylardan başlayan arkadaşları kınıyorum. (bkz: phoebe) bunlar sana mı kaldı diyenlere kıçımla gülüyorum efenim!
marla » valla özledim be tırt batu!
phoebe » oha tisort tarihinin en manalı tisortunu reddettin. go to hell ne diyim.
nomad » aman istemez =) vereceksen link ver.
phoebe » aaa değistirmissin lan. odul olarak ben de sana link vericem. I FUCK ON THE FİRST DATE tisortu de alabilirim. karar senin.
phoebe » blog ortamlarina geri donmeni takdirle, hala linkimi deistirmemis olmani sinirle karsiliyorum.
nomad » nickten belli zaten var bir kafkas havası =) teşekkürler.
bejdal » selam dağlı güzel yazıların var. Bende dağlıyım
nomad » hadi lan oradan, iki yorum yazdik diye ozlemisim ayaklari... tavuk muyuz lan biz? duduk...
marla » blogumu takibiniz beni ihya etti efendim. ozlemisim sizi.
kndnimorznneden lila » hiç deiştirme bence gzel bi tsvir
phoebe » amaaan.
nomad » sevgili phoebe o kadar umrumda degil ki aklin sasar =)
phoebe » sevgili nomad,sen iyi hos bi insansin ama,su blogun en tepesindeki resmin cok cirkin.kurukafa gibi cikmissin.bence onu deistir abi.valla okuyasim gelmiyo.zaten cok uzun yaziyosun.
hakan » uura bize de arada
sakura » seni çok özledim, batu..
Valeria » yaziniz efenim buyuk zevkle okuyoruz ailecek hayranligimizi dile getirmek zor
nomad » tesekkür ederim
Valeria » hmm ne güzel pek bi güzel
marla » ben yenidn yazmaya basladım bloga.. ellerinizden öper..saygılar..
SaiM » bende kendi çapımda kralım
phoebe » o bok yemissin irem le ilgili yazıyaydı yanlıs oldu
nomad » tesekkur ederim arkadaslar.
hakan » sirat koprusu gibisin , katilmak istiyorum
giz » tamam, ben iyi bir insan degilimdir, ama blog'una girmeye korkuyorum inan ki. evet, süper. samimiyetimle söylüyorum ki, hayat siktiriboktandir filan da, bu kadar da güzel anlatilmaz ki arkadas.
yaska » sakura'ya bir kişi daha eklendi haberin ola. ee artık haramdır o sıfata tokatsızlık! eşşoğlusu
sagopa kajmer » recep381903@hotmail.com
seldom » cok olmus nomad elinden bir saheser okumayalı, -bu senden deil benden kaynaklanıyordu tabi- geri geleceim gibi gorunmektedir, eline koluna kafana saglık
yaska » pek bir hayran kitlen oluştu, g.tü kalkılası bi durumdasın vallahi. kalemine kuvvet, yazmaya devam..
nomad » cekinme tatlim =)
sakura » bazen seni dövmeyi o kadar çok istiyorum ki... ağzından burnundan kanlar gelene kadar! öldürene kadar!
sakura » bazen seni dövmeyi o kadar çok istiyorum ki... ağzından burnundan kanlar gelene kadar! öldürene kadar!
nomad » eger rastlarsam alirim, muhtemelen renk yeterli olur. sagol =)
phoebe » leonard cohen in kitabi var bi tane gri bi sey adi aklimdan cikti ama hos kitap
seldom » ozledim ulan..
Fatih » batu su sana attigim maile bi bakta beni meraktan kurtar,gözünün yagina ekmek banam!
hakan tabi ki » cirkin insan seni
resh » epeydir girmiodum bi girim dedim. cumleler akiyo resmen. hastasiyim yau
hello :P » omgwtfpwnd!
nomad » soyle canim =)
ruyaaa » batuu
ruyaaa » batuu
trouble » batuhan yildiz?
mr. vagrant » cok özlemisim bu blogu geldigim iyi oldu (:
nomad » haklisin, kesinlikle haklisin...
sakura » bi ara, hatta yarin hatırlat da sana "yesil zeytin"le ilgili bir hikaye anlatayim(: bu arada guzelken de yazi yaz istemekteyim!! kova mutlulugunda da tasmali diye dusunuyorum zira!
nomad » geldiler öylesine
noyan » neden temizlenmis bakim bu tag board ??